Aktualności

Ecommerce Trends CEE 2015

2015.09.30

Deltavista złotym partnerem Ecommerce Trends CEE 2015

 

W dniach 22-23 września 2015r. w Businessman Institute w Warszawie odbyła się V edycja Konferencji Ecommerce, której organizatorem była firma NoNoobs. Deltavista miała zaszczyt zostać złotym partnerem tego wydarzenia.
 
Podczas spotkania, uczestnicy wysłuchali wypowiedzi przedstawicieli branży ecommerce, w tym prelekcji Wiceprezesa firmy Deltavista Piotra Badury. Wystąpienie prelegenta naszej firmy pod hasłem „Jak skutecznie sprzedawać online w Niemczech” dedykowane było wyzwaniom zawiązanym z wejściem polskiego ecommerce na rynek niemiecki.
 
Prezentacja punktowała różnice pomiędzy oczekiwaniami klientów na rynku ecommerce w Polsce i Niemczech oraz pokazywała jak z typowymi dla rynku niemieckiego problemami radzą sobie obecni tam gracze ecommerce. 
 
Istotnym elementem do sukcesu na rynku niemieckim jest oferowanie klientom możliwości zakupu z odroczonym terminem płatności, dlatego też temu zagadnieniu poświęcona została pierwsza cześć prelekcji. Prezentacja nawiązywała także do możliwości identyfikacji osób i podmiotów gospodarczych korzystających z ecommerce na rynku niemieckim oraz powiązań zachodzących między nimi. Jest to niezbędna wiedza dla sklepów internetowych prowadzących sprzedaż wysyłkową. Pozwala ona na zbudowanie lepszej oferty dla zidentyfikowanych klientów i wzrost convertion rate, efektywne działania marketingowe, racjonalne zarzadzanie sprzedażą z odroczonym terminem płatności, a także umiejętną ochronę przed nadmiernymi nieuzasadnionymi zwrotami. 
 
W trakcie prezentacji, metoda zapłaty z odroczonym terminem płatności spotkała się zainteresowaniem wielu firm, które zamierzają lub świadczą już swoje usługi poza terenem Polski. Po zakończeniu prelekcji otrzymaliśmy wiele zapytań odnoszących się do oferowania takiej metody oraz nawiązaliśmy liczne kontakty z polskimi firmami działającymi na rynku Niemieckim, które rozważają możliwość wprowadzenia sprzedaży z metodą płatności do swoich sklepów.
 
Również nasze know-how i rozwiązania związane z identyfikacją klientów i zarządzaniem zwrotami, które oferujemy na rynku polskim, skłoniły wielu uczestników konferencji do nawiązania współpracy z Deltavista w Polsce.
 
Piotr Badura Piotr Badura